Geplaatst op 18 april 2017

RENDO is aan de hand van 13.000 klantevaluaties uitgeroepen tot meest klantgerichte netbeheerder van Nederland.

Voor de vijfde keer op rij, heeft consultancybureau BearingPoint een grootschalig onderzoek uitgevoerd om erachter te komen welke bedrijven hun klanten de beste ervaringen bieden.

Onderzoekers hebben in kaart gebracht welke bedrijven uitblinken in klantgerichtheid. Twaalf bedrijven, verdeeld over evenveel sectoren, steken met kop en schouders boven hun branchegenoten uit. Met een analyse van de resultaten per bedrijf kon vervolgens het kaf van het koren worden gescheiden. Het Zweedse automerk wist de hoogste score te behalen dit jaar. Naast Volvo wonnen in hun respectievelijke branches de volgende organisaties: RegioBank, Univé, DSW, Simyo, XS4ALL, HEMA, Coolblue, Greenchoice, RENDO Netwerken, D-reizen en KLM.

Eddy Veenstra, algemeen directeur van RENDO is trots op het behaalde resultaat: “Dit zegt iets over de betrokkenheid en inzet van onze medewerkers !”

RENDO is een regionale netbeheerder in Zuid Drenthe en Noord Overijssel. RENDO wil als netbeheerder onderscheidend zijn in het faciliteren van lokale en regionale initiatieven op het gebied van duurzaamheid en energiebesparing in haar werkgebied. RENDO is op deze terreinen partner van haar negen aandeelhoudende gemeenten. Innovatie en productontwikkeling binnen het netbeheer en de infrastructuur zijn belangrijke speerpunten de komende jaren.

BearingPoint is een onafhankelijke Management en Technology Consultancy firma en met meer dan 3.350 adviseurs en 30 kantoren aanwezig in 18 landen en bedient vandaar nationale en internationale ondernemingen.