N.V. RENDO hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar producten en diensten. Wij werken daarom voortdurend aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Bent u toch niet tevreden, dan kunt u dit bij ons melden door het invullen van onderstaand Klachtenformulier.
Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling. We zullen onze uiterste best doen u binnen 10 werkdagen een inhoudelijk antwoord te geven. Mocht genoemde termijn niet haalbaar zijn, dan houden wij u tussentijds op de hoogte van de voortgang in de afhandeling van uw klacht.
Wanneer u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, neemt u dan contact met ons op. Komt u er dan nog niet uit, dan staat het u altijd vrij om uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

De Geschillencommissie energie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Voor particulieren: www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/energie
Voor zakelijke klanten: www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/energie-zakelijk


Klachtenformulier

Velden met een * zijn verplicht
  • Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, xls, xlsx.
    Toegestane bestanden (jpg, gif, png, pdf, doc, docx, xls, xlsx). Maximaal 5MB
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.